مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 15:102021-09-16اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 77 درصدی طرح جامع پایانه مرزی رازی خوی


مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح جامع ساخت پایانه مرزی رازی با پیشرفت فیزیکی بالغ بر 77 درصد با جدیت تداوم دارد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح جامع ساخت پایانه مرزی رازی با پیشرفت فیزیکی بالغ بر 77 درصد با جدیت تداوم دارد.

ارسلان شکری در گفت و گو با ایسنا با اعلام تداوم تسریع در اتمام پروژه های عمرانی پایانه مرزی رازی به عنوان یکی از پایانه های مرزی زمینی مهم کشور و یکی از دروازه های اصلی ورود ایران به اروپا گفت : هم اکنون مرحله دوم فاز دوم این پایانه مرزی با پیشرفت فیزیکی بالغ بر 77 درصد و پیشرفت ریالی نزدیک به 83 درصد در حال اجرا است.

وی گفت : این پایانه مرزی در سه فاز عملیاتی خواهد شد که فاز اول آن شامل محوطه سازی ایست اجباری با محوریت ساماندهی رودخانه قطور ، اجرای پل ارتباطی و زیر سازی و محوطه سازی سایت اجباری بود که این مرحله به اتمام رسیده است.

شکری ادامه داد : فاز دوم پروژه احداث پایانه مرزی رازی نیز شامل احداث ساختمان های مورد نیاز بهره برداران مستقر در سایت اجباری به همراه محوطه سازی و فاز سوم شامل اجرای زیرساخت های سایت اختیاری برای توسعه و پشتیبانی به منظور ارائه خدمات تکمیلی مرتبط با سایت اجباری می شود که احداث ، اجرا و بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 77 درصدی طرح جامع پایانه مرزی رازی خوی

پیشرفت فیزیکی 77 درصدی طرح جامع پایانه مرزی رازی خوی