مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 14:302021-09-16اقتصادي

توسعه تجارت باعث توسعه اقتصادی خوزستان می شود


مسیر توسعه اقتصادی این استان از طریق توسعه تجارت محقق می شود که ازاین رو یک متولی واحد برای پایانه تجاری مرزی چذابه تعیین شده است.

- ، صادق خلیلیان عصر امروز پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات پایانه تجاری چذابه عنوان کرد: ما با هدف بازارهای صادراتی باید تولید را در استان رونق بدهیم تا بتوانیم در استان خوزستان اشتغال زایی کنیم و نرخ بیکاری را در این استان کاهش دهیم.

وی، پایانه های تجاری را از جمله لوازم مهم برای توسعه صادرات دانست و افزود: با توجه به اهمیت نقش پایانه های مرزی شلمچه و چذابه در تجارت این هفته نشست هایی را برای رفع مشکلات پایانه های مرزی برگزار کردیم که باعث بازدید میدانی از پایانه شد تا نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم و برای مدیریت پایانه یک دستگاه متولی تعیین کنیم.

خلیلیان، نبود دستگاه متولی در پایانه مرزی چذابه را یکی از عوامل عمده مشکلات این پایانه برشمرد و اظهار کرد: دستگاه های متعدد در پایانه وظایفی بر عهده داشتند که ناهماهنگی میان آنها باعث تأخیر در اجرای برخی اقدامات و ایجاد مشکلاتی برای صادرکنندگان و صدور کالا شده است.

استاندار خوزستان گفت: با تعیین یک متولی واحد برای پایانه تجاری مرزی چذابه و تصمیماتی که اتخاذ شده امید است که شاهد سرعت گرفتن مسیر تجاری از این پایانه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تجارت باعث توسعه اقتصادی خوزستان می شود

توسعه تجارت باعث توسعه اقتصادی خوزستان می شود