مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 14:002021-09-16سياسي

باید تلاش کرد در افغانستان حکومتی برخاسته از اراده آحاد مردم شکل بگیرد


رییس جمهور با بیان اینکه ظرفیت های دست نخورده و ارزشمندی در ایران و پاکستان برای گسترش مناسبات وجود دارد گفت: عزم جمهوری اسلامی ایران ارتقای روابط و همکاری های منطقه ای به ویژه با کشورهای همسایه است و در این میان پاکستان جایگاه خاصی دارد.

- رییس جمهور با بیان اینکه ظرفیت های دست نخورده و ارزشمندی در ایران و پاکستان برای گسترش مناسبات وجود دارد گفت: عزم جمهوری اسلامی ایران ارتقای روابط و همکاری های منطقه ای به ویژه با کشورهای همسایه است و در این میان پاکستان جایگاه خاصی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی رییس جمهور بعد از ظهر امروز پنجشنبه در جریان سفر به تاجیکستان، در دیدار عمران خان نخست وزیر پاکستان، روابط دو کشور را با توجه به اشتراکات تاریخی و فرهنگی، فراتر از همسایگی توصیف کرد و گفت: نباید اجازه دهیم فتنه گری و شیطنت بیگانگان این روابط خوب را تحت تاثیر قرار دهد.

رییسی با اشاره به مرز طولانی دو کشور و ظرفیت گسترش تعاملات اقتصادی در مناطق مرزی گفت: استقرار امنیت در مناطق مرزی می تواند ظرفیت های قابل توجه این مناطق برای تعاملات و تبادلات اقتصادی و تجاری را فعال کرده و به شکوفایی آبادانی این مناطق نیز کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید تلاش کرد در افغانستان حکومتی برخاسته از اراده آحاد مردم شکل بگیرد

باید تلاش کرد در افغانستان حکومتی برخاسته از اراده آحاد مردم شکل بگیرد