مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 14:002021-09-16سياسي

قالیباف: مسئولان باید دنبال مردم بدوند؛ ما برای همین انقلاب کردیم


قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مدیر لایق مدیری است که فرصت را در اختیار مردم قرار داده و اجازه دهد پیشگامان جامعه، مردم و جوانان باشند که در مسیر حرکت کرده و امور را پیش ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جریان کار باید تغییر کند، گفت: به جای اینکه مردم در جریان بروکراسی بدوند، مسئولان باید دنبال مردم بدوند و ما نیز برای همین انقلاب کردیم در همین راستا روز گذشته کلیات طرحی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و وارد جزییات آن شدیم که تصمیم حیاتی برای موضوع کار و اشتغال بود.

محمدباقر قالیباف ظهر امروز (پنجشنبه 25 شهریورماه) در پانزدهمین یادواره سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر با محوریت آیت الله شهید سید عبدالکریم هاشمی نژاد و در هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله سید صابر جباری گفت: خداوند را شاکرم که امروز توفیق شد در جمع مردم شهیدپرور، خانواده جانبازان و ایثارگران و علما حضور یابم.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تضمین بقای جمهوری اسلامی احیای مجدد اسلام، عزت مسلمین در دنیا، شکست مستکبران در مقابل نظام جمهوری اسلامی در گرو سه مولفه از جمله سنت های الهی است.

وی ادامه داد: امام ، شهدا و مردم باور دارند که سنت های الهی لایتغیر هستند و براساس فرهنگ قرآنی این سنت ها تبدیل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مسئولان باید دنبال مردم بدوند؛ ما برای همین انقلاب کردیم

قالیباف: مسئولان باید دنبال مردم بدوند؛ ما برای همین انقلاب کردیم