مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 13:452021-09-16اقتصادي

پیشنهاد افزایش سرمایه 125 درصدی «وکادو»/ روند خنثی در نمادهای اصفهانی


در دوره اصلاح بازار سرمایه، نمادهای اصفهانی نیز روندی اصلاحی را طی می کنند و اکثر آن ها بعد از یک افت قیمت، الان در حال حرکت در مسیر خنثی قیمتی با نوسانات محدود هستند و خبر می رسد وکادو پیشنهاد افزایش سرمایه 125 درصدی خود از محل آورده نقدی و سود انباشته .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در هفته ای که گذشت، شاخص کل 37 هزار واحد نسبت به هفته قبل تر کاهش پیدا کرد و نشان داد که اصلاح بازار سرمایه که از اواخر هفته اول شهریور شروع شد، هنوز پایان نیافته است.

در طی این اصلاح، میانگین هفتگی ارزش معاملات خرد که در هفته اول شهریور به میزان 13 هزار و 500 میلیارد تومان رسیده بود، در آخر هفته سوم با افت 50 درصدی، به عدد 7 هزار میلیارد تومان کاهش یافت؛ به گونه ای که ارزش معاملات خرد در آخرین روز معاملاتی هفته جاری، 6 هزار و 130 میلیارد تومان تخمین زده می شود که کمترین میزان در یک ماه و نیم اخیر است که این نشان از کاهش قدرت پول در بازار برای حرکت افزایشی سهام است.

  نمودار ارزش معاملات خرد یکی دیگر از نشانه های کاهش قدرت پول در بازار سرمایه در دو هفته اخیر، افزایش ارزش معاملات در صندوق های درآمد ثابت و ورود پول بیشتر به این صندوق ها بوده است که برآورده ها نشان می دهد سهم این صندوق ها از کل معاملات بازار سرمایه، از 45 درصد در انتهای هفته قبل به 81 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد افزایش سرمایه 125 درصدی «وکادو»/ روند خنثی در نمادهای اصفهانی

پیشنهاد افزایش سرمایه 125 درصدی «وکادو»/ روند خنثی در نمادهای اصفهانی