مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 13:402021-09-16سياسي

وزیر بهداشت: اورژانس در بحران کرونا برگ زرینی در کارنامه خود ثبت کرد


وزیر بهداشت در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن روز اورژانس، از خدمات ارزنده همکاران اورژانس در سراسر کشور سپاسگزاری کرده و سلامت و سربلندی شان را از درگاه ایزد منان خواستار شد.

- در متن پیام دکتر بهرام عین اللهی آمده است: 26 شهریور به نام اورژانس پیش بیمارستانی نام گذاری شده ، روزی برای قدردانی از آن ها که هر روز با جانفشانی به نام آنان در تقویم حافظه مردم ثبت شده است.

انسان های شریف، مخلص، متخصص و کاربلدی که آمیزه ای از علم و ایمان را برای خدمت به هموطنان به کار گرفته اند تا در حساس ترین لحظات، در بحبوحه ی میان مرگ و زندگی، تخصصی ترین خدمات را در اختیار هم میهنان قرار دهند.

با علم به اینکه در آینده بیماریهای نو پدید همانند کووید 19 ممکن است جان مردم را به مخاطره بیاندازد نیاز به سطوح پیشرفته خدمات و مراقبتهای پیش بیمارستانی و راههای مقابله با آن بیش از پیش احساس می شود و لازم است برای ارائه خدمت همواره خود را به دانش روز، مهارتهای فنی و اخلاق حرفه ای آراسته و با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریعترین زمان ممکن به عنوان فرشتگان نجات، حلاوت نجات جان انسانها را با عمق وجودتان احساس نموده و زندگی دوباره را به ارمغان آورید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: اورژانس در بحران کرونا برگ زرینی در کارنامه خود ثبت کرد

وزیر بهداشت: اورژانس در بحران کرونا برگ زرینی در کارنامه خود ثبت کرد