مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-16سياسي

دادستان کشور: در بحث مرخصی به زندانیان تا جایی که قانون اجازه می دهد مساعدت شود


حتما اگر نیروی کافی دارید یک قاضی ناظر را در زندان مستقر کنید تا به صورت مستمر به بندها مراجعه کرده و شنونده حرف ها و مسائل زندانیان باشد.

- حتما اگر نیروی کافی دارید یک قاضی ناظر را در زندان مستقر کنید تا به صورت مستمر به بندها مراجعه کرده و شنونده حرف ها و مسائل زندانیان باشد.

دادستان کل کشور گفت: دستورالعمل همکاری با ضابطین در حال تهیه است و به زودی برای رییس قوه قضاییه ارسال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین منتظری، امروز و در بخش پایانی بیستمین همایش دادستان های عمومی و انقلاب، نظامی و ویژه روحانیت سراسر کشور و در جمع بندی مباحت مطروحه، اظهار کرد: کار قضایی و کار قضاوت یک کار سخت و بسیار با اهمیت است و هرکس پا به عرصه قضاوت می گذرد باید مسئولیت بپذیرد و خود را مهیای سختی ها و تکالیف دشوار کند.

وی افزود: اکنون کار به گونه ای است که دادیار یا بازپرس یا معاون دادستان یا خود دادستان با مشکلات عدیده کاری مواجه هستند و قطعا باید خود را مهیا و مجهز به این کار خطیر کنند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه یکی از مهمترین صفاتی که یک قاضی باید داشته باشد عادل بودن و داشتن روحیه اجرای عدالت است، تصریح کرد: داشتن روحیه عدالت و عادل بودن انسان را در قضاوت کمک می کند تا بتواند حق و باطل را تشخیص داده و عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کشور: در بحث مرخصی به زندانیان تا جایی که قانون اجازه می دهد مساعدت شود

دادستان کشور: در بحث مرخصی به زندانیان تا جایی که قانون اجازه می دهد مساعدت شود