مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-16سياسي

تاکید سند تحول حوزه هنری بر پرچمداری هنر انقلاب اسلامی در زیست بوم استانی


معاون راهبری استان های حوزه هنری گفت: با شناخت عمیق زیست بوم و رصد مسائل استانها می توان با قوام سازی فرهنگ و هنر و اندیشه انقلابی کارهای قوی تر و گسترده تر در استان ها انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم مرادی بیناباج، عصر پنجشنبه در بازدید از بخش های مختلف حوزه هنری یزد و دیدار با کارکنان این مرکز با بیان اینکه بازیابی هنر انقلاب اسلامی از طریق مراکز استانی میسر است، اظهار داشت: هنر انقلاب اسلامی معنای جدید خود را از زیست بوم جغرافیای فرهنگی ایران اسلامی وام می گیرد؛ در نهایت معنایی که از هنر انقلاب می شود مبتنی بر زیست بوم مراکز استانی است.

وی افزود: در دوره جدید بر اساس نقشه تحول مراکز استانی، عملکرد هر استان بر اساس چشم انداز و اهدافی که خود استان ترسیم کرده ارزیابی و سنجیده خواهد شد.

معاون راهبری استان های حوزه هنری با اشاره به سند تحول حوزه هنری گفت: در این رسالت بر پرچمداری هنر انقلاب اسلامی در زیست بوم تأکید شده است.

پرچمداری هنر انقلاب اسلامی اساساً رسالت حوزه هنری است که یک کار آن مرزبانی از هنر انقلاب و پیشرانی هنر انقلاب است و با توجه به اهمیت موضوع، قید زیست بوم مراکز استانی نیز به آن اضافه شده که هویت بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سند تحول حوزه هنری بر پرچمداری هنر انقلاب اسلامی در زیست بوم استانی

تاکید سند تحول حوزه هنری بر پرچمداری هنر انقلاب اسلامی در زیست بوم استانی