مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-16اقتصادي

سیمان چقدر ارزان شد؟


قیمت سیمان در بازار کاهشی شده و از حدود 80 هزار تومان به حدود 40 هزار تومان رسیده است، اما هنوز تا 25 هزار تومانی آقای وزیر فاصله زیادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بعد از ماه ها بالاخره قیمت سیمان روند نزولی به خود گرفت.

بررسی های میدانی ما نشان می دهد قیمت هر کیسه سیمان که برای مدتی در بازار آزاد به 100 هزار تومان هم رسیده بود امروز در حدود 40 تا 50 هزار تومان داد و ستد می شود، این به معنای ایجاد اُفت 50 درصدی در قیمت بازاری این محصول است و کاهش قیمت چشمگیری محسوب می شود، اما این رقم هنوز فاصله زیادی تا رقم اعلامی توسط وزیر صمت دارد.

سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نشست صبح روز یکشنبه 21 شهریور خود با جمعی از نمایندگان به ریاست علی نیکزاد نائب رییس مجلس در خصوص موضوع تنظیم بازار سیمان، فولاد و کالاهای اساسی که در کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شد، گفت: در این نشست گزارشی درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه های بازار سیمان و فولاد ارائه شد.

ممنوعیت فروش سیمان در بورس بازار را ملتهب کردوزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: طبق قولی که در زمان رأی اعتماد به نمایندگان ملت داده شد، خوشبختانه قیمت سیمان به نرخ پیش از قطعی برق بازگشت و قیمت آن در بورس به کیسه ای 25 هزار تومان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمان چقدر ارزان شد؟

سیمان چقدر ارزان شد؟