مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 13:002021-09-16سياسي

تحریم ها مانع پیشرفت ایران نشدند، اما تلاش می کنیم برطرف شوند


سطح فعلی روابط اقتصادی تهران و تاشکند هم سطح روابط سیاسی دو کشور نیست و جمهوری اسلامی علاقمند است روابط اقتصادی با ازبکستان را در چارچوب گسترش مناسبات با همسایگان بیش از پیش گسترش دهد.

- رییس جمهور گفت: سطح فعلی روابط اقتصادی تهران و تاشکند هم سطح روابط سیاسی دو کشور نیست و جمهوری اسلامی علاقمند است روابط اقتصادی با ازبکستان را در چارچوب گسترش مناسبات با همسایگان بیش از پیش گسترش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، بعد از ظهر امروز پنجشنبه در جریان سفر به تاجیکستان در دیدار شوکت میرزایف رییس جمهور ازبکستان، با تبریک فرارسیدن سی امین سالگرد استقلال ازبکستان افزود: فعال شدن کمیسیون مشترک همکاری ها و مشارکت فعالان بخش خصوصی می تواند نقش موثری درگسترش روابط و تعاملات اقتصادی و دو کشور ایفا کند.

رییسی با تبریک ریاست ازبکستان بر دوره آتی سازمان همکاری شانگهای خطاب به همتای ازبک خود اظهار داشت: معتقدم نگاه مثبت و سازنده جنابعالی می تواند برای منطقه و کشورهای عضو سازمان شانگهای برکات و ثمرات زیادی به همراه داشته باشد.

رییس جمهور در ادامه سخنان خود در این دیدار با تاکید بر اینکه تحریم ها مانع پیشرفت ایران نبوده و نیستند، اظهار داشت: در عین حال به دنبال رفع تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها مانع پیشرفت ایران نشدند، اما تلاش می کنیم برطرف شوند

تحریم ها مانع پیشرفت ایران نشدند، اما تلاش می کنیم برطرف شوند