مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 13:002021-09-16سياسي

این دولت نشان داده که اهل خدمت به مردم برای رضای خدا است


نماینده ولی فقیه در استان قم در دیدار بار وزیر اطلاعات گفت:این دولت نشان داده که اهل خدمت به مردم برای رضای خدا است و امیدواریم این دولت منسجم در خط مستقیم حرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا سرلوحه کار خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قم با تأکید بر اینکه هرکس نصرت و کمک خدا را می خواهد باید خدا و دین خدا را یاری کند، ادامه داد: باید نسبت به رعایت تقوا به عنوان یک ارزش و نسبت به یاری دین خدا به عنوان یک وظیفه عمل کرد زیرا این دو عامل در گشایش کارها بسیار مؤثر است و کمک و یاری خداوند را برای ما به دنبال دارد.

وی با اشاره به وظیفه قلم به دستان و اصحاب رسانه در یاری رساندن به دولت و مقابله با دشمنان افزود: در تاریخ موارد زیادی داریم که مردم با حاکم عادل همراهی نکردند و شخصیتی مانند امیرالمؤمنین (ع) در غربت خانه نشین شدند.

آیت الله سعیدی رعایت تقوا و یاری دین خدا را از وظایف مسئولان در نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: این دولت نشان داده که اهل خدمت به مردم برای رضای خدا است و مردم باید مراقب باشند چراکه افرادی از روی جهل و یا سازمان یافته و وابسته به گروه های شکست خورده معاند به دنبال شکاف میان مسئولان و مردم هستند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب با اشاره به برنامه های دولت سیزدهم گفت: از اولویت های مهم دولت بحث سلامت و کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این دولت نشان داده که اهل خدمت به مردم برای رضای خدا است

این دولت نشان داده که اهل خدمت به مردم برای رضای خدا است