مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 12:102021-09-16اقتصادي

شهرک صنعتی اهر 40 هکتار توسعه می یابد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: با اجرا و تکمیل عملیات پروژه خیابان سازی فاز توسعه شهرک صنعتی اهر، 40 هکتار به فاز عملیاتی این شهرک اضافه می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: با اجرا و تکمیل عملیات پروژه خیابان سازی فاز توسعه شهرک صنعتی اهر، 40 هکتار به فاز عملیاتی این شهرک اضافه می شود.

سیدمرتضی نیرومنداسکویی روز پنجشنبه در بازدید از پروژه ی خیابان سازی فاز توسعه ی شهرک صنعتی اهر، اظهار کرد: پروژه ی زیرسازی خیابان های فاز توسعه ی شهرک صنعتی اهر با بیش از 22 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری آغاز شده و در مدت زمان شش ماه به پایان رسید.

وی ادامه داد: هم اکنون زیر اساس و آسفالت خیابان های فاز توسعه ی این شهرک با بیش از 18 میلیارد ریال در حال مناقصه بوده و با اجرا و تکمیل آن، فاز توسعه ی این شهرک آماده واگذاری به صنعتگران این شهرستان خواهد شد.

وی همچنین در بازدید از پروژه احداث تصفیه خانه فاضلاب صنعتی شهرک صنعتی بیلوردی گفت: عملیات اجرایی ساخت این تصفیه خانه فاضلاب از خرداد سال 99 آغاز شده و تاکنون با پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصد در مرحله ی بتن ریزی سازه های اصلی است.

نیرومنداسکویی افزود: تصفیه خانه ی فاضلاب شهرک صنعتی بیلوردی، در زمینی به مساحت 8 هزار و 600 مترمربع احداث می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی اهر 40 هکتار توسعه می یابد

شهرک صنعتی اهر 40 هکتار توسعه می یابد