مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 11:402021-09-16پزشكي

سیل واکسن کرونا به سمت کشور سرازیر شده است


وزیر بهداشت با اشاره به پیگیری های بسیار دولت سیزدهم در تامین واکسن گفت: در حال حاضر سیل واکسن کرونا سمت کشور سرازیر شده است.

- ایسنا/کرمانشاه وزیر بهداشت با اشاره به پیگیری های بسیار دولت سیزدهم در تامین واکسن گفت: در حال حاضر سیل واکسن کرونا سمت کشور سرازیر شده است.

دکتر بهرام عین اللهی در جلسه امروز (25 شهریور) ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه به نقش مهم واکسیناسیون در کنترل بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: در دنیا ثابت شده و مقالات علمی هم این را نشان می دهد که واکسیناسیون نقش مهمی در کنترل بیماری کرونا دارد و باید تلاشمان این باشد که هرچه سریعتر روند واکسیناسیون در کشور را تسریع کنیم.

وی به تلاش های دولت سیزدهم در تامین واکسن اشاره کرد و افزود: با پیگیری هایی که شخص رییس جمهور داشته و گفت و گوهایی که با روسای جمهور کشورهای مختلف داشته اند و نیز با پیگیری های بسیار معاون اول رییس جمهور، خوشبختانه سیل واکسن کرونا سمت کشور سرازیر شده است.

عین اللهی با اشاره به جهش در واردات و تولید واکسن در کشور، گفت: امروز واکسن فت و فراوان در کشور موجود است و تمام استان ها باید روند واکسیناسیون را سرعت ببخشند.

وی افزود: هر دقیقه برای واکسیناسیون کرونا دارای اهمیت است و باید تعداد مراکز و شیفت های کاری مراکز واکسیناسیون افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل واکسن کرونا به سمت کشور سرازیر شده است

سیل واکسن کرونا به سمت کشور سرازیر شده است