مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-16بين الملل

پوتین: ده ها تن از اطرافیانم مبتلا به کرونا هستند


رییس جمهوری روسیه تاکید کرد که ده ها تن از اطرافیان وی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و به همین دلیل نیز خود را قرنطینه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، شفقنا به نقل از شبکه خبری آر تی عربی روسیه نوشت: ولادیمیر پوتین ، رییس جمهوری این کشور پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) در سخنانی در جلسه شورای امنیت جمعی سازمان پیمان امنیت جمعی از طریق ویدئو کنفرانس، اعلام کرد که به این دلیل خود را قرنطینه کرده که ده ها تن از اطرافیان وی به نسل جدید ویروس کرونا (کووید-19) مبتلا شده اند.

پوتین در سخنرانی مجازی خود در این جلسه که در شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان در حال برگزاری است، اظهار داشت: می دانید که متاسفانه مجبور بودم سفر خود به دوشنبه را در آخرین لحظه لغو کنم؛ از این بابت بسیار متاسفم و همان گونه که می دانید مسئله مربوط به این است که ابتلا به ویروس کرونا در افراد نزدیک به من تشخیص داده شد و صحبت از یک یا دو نفر نیست، بلکه در مورد ده ها نفر است.

بنا بر گزارش خبرگزاری نووستی روسیه، رییس جمهوری این کشور ضمن تاکید بر این که در حال حاضر ناچار است خود را برای چند روز قرنطینه کند، خاطر نشان ساخت که کشورش به بررسی وظایف محوری مطرح شده برای سازمان پیمان امنیت جمعی علاقه مند است هر چند که از راه دور نیز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: ده ها تن از اطرافیانم مبتلا به کرونا هستند

پوتین: ده ها تن از اطرافیانم مبتلا به کرونا هستند