مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-16اقتصادي

خسارت میلیاردی زلزله قوچان به زیرساخت های کشاورزی


زلزله صبح دوشنبه در این شهرستان تلفات جانی نداشت اما طی برآوردهای اولیه تاکنون به زیرساخت های حوزه کشاورزی و عشایری قریب به 28 میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت وارد کرده است.

- امین رضا مرآتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: مستندات مربوط به آسیب دیدگی 700 واحد مسکونی در روستاهای این شهرستان به تهران ارسال شده است تا بتوان علاوه بر تسهیلات در نظر گرفته شده برای خسارت دیدگان از ردیف بحران و کمک های بلاعوض ویژه زلزله زدگان هم استفاده کرد.

رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران قوچان با بیان اینکه علاوه بر واحدهای مسکونی خسارت هایی نیز به زیرساخت های حوزه آب و فاضلاب، کشاورزی، عشایری و آموزش وپرورش وارد شده است، گفت: تمرکز در حال حاضر به جز این منازل، بر روی مخازن و خطوط دچار آسیب شده و متأسفانه در حوزه میراث فرهنگی هم چهار اثر تاریخی حسینیه کریمی، هشتی امام زاده سلطان ابراهیم بن موسی الکاظم(ع)، بنای موزه مردم شناسی و یخدان نمدمال ها دچار حادثه و خرابی شده اند که میزان آسیب دیدگی این آثار حدود 30 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به برپایی و تجهیز چهار اردوگاه سیار در روستاهای زلزله زده دیزادیز، عمارت، یدک و جعفرآباد این شهرستان، گفت: تاکنون 77 تخته چادر در میان خانواده های آسیب دیده به صورت امانت توزیع شده است اما احداث و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت میلیاردی زلزله قوچان به زیرساخت های کشاورزی

خسارت میلیاردی زلزله قوچان به زیرساخت های کشاورزی