مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-16اقتصادي

تکمیل پروژه آبیاری نوین در نخلستان های دشتستان تسریع شود


باید با تلاش بیشتر، روند تکمیل پروژه آبیاری نوین در نخلستان های دشتستان تسریع شود.

- ، عبدالکریم گراوند ظهر پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات حوزه کشاورزی دشتستان اظهار داشت: توسعه سیستم های آبیاری نوین یکی از اولویت های استان بوشهر است و در این راستا طرح های مهمی داریم.

وی به اجرای طرح دو هزار و 400 هکتاری نخلستان در منطقه سعدآباد دشتستان اشاره کرد و ادامه داد: این طرح در راستای استفاده بهینه از منابع آبی اجرا شده است و نقش مهمی در بهبود راندمان آبیاری و افزایش کمی و کیفی محصول خواهد داشت.

استاندار بوشهر با اشاره به تغییر روش آبیاری نخلستان های دشتستان از سنتی به نوین در طرحی به نام نخلستان خاطرنشان کرد: در این راستا تلاش شده تا با تأمین اعتبارات مورد نیاز زمینه تسریع در تکمیل این طرح فراهم شود.

وی از افتتاح بخشی از طرح دو هزار و 400 هکتاری آبیاری نوین سعد آباد خبر داد و افزود: 800 تا هزار هکتار از طرح نخلستان در منطقه سعدآباد تا دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

گراوند بیان کرد: یکی از ایستگاه های پمپاژ این پروژه در سیل سال گذشته دچار آسیب شد که با تخصیص اعتبار برای بازسازی آن تلاش می شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم بخشی از آبیاری نوین در اراضی نخلستان دشتستان بر اساس برنامه امسال تکمیل و وارد مدار بهره برداری شود و بخش های دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه آبیاری نوین در نخلستان های دشتستان تسریع شود

تکمیل پروژه آبیاری نوین در نخلستان های دشتستان تسریع شود