مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-16اجتماعي

باید برای انتقال روزانه 20 هزار زائر از مرز مهران به سراسر کشور آماده باشیم


جانشین ستاد اربعین استان ایلام گفت: باید برای تردد روزانه حداقل 20 هزار نفر آمادگی لازم را داشته باشیم و حداقل 500 اتوبوس آماده برای انتقال زوار در اختیار باشد.

- ایسنا/ایلام جانشین ستاد اربعین استان ایلام گفت: باید برای تردد روزانه حداقل 20 هزار نفر آمادگی لازم را داشته باشیم و حداقل 500 اتوبوس آماده برای انتقال زوار در اختیار باشد.

احمد کرمی در نشست ستاد اربعین استان اظهار کرد : امسال 60 هزار نفر به کشورمان سهمیه اربعین اختصاص یافته است و برای مسیر برگشت این زوار به صورت زمینی باید آمادگی لازم را داشته باشیم که این امر در مرز مهران صورت می گیرد و باید آمادگی کاملی را در این زمینه داشته باشیم .

وی با تأکید بر این که مردم استان مدال افتخار میزبانی زوار اربعین را بر سینه خوددارند افزود: ما در آخرین سال برگزاری اربعین تا 240 هزار نفر تردد از مرز مهران را داشتیم و امسال حساسیت های بالایی در این زمینه وجود دارد معاون استان با بیان این که مدیران و مسئولین کمیته ها باید از روز شنبه در مهران مستقر شوند خاطر نشان کرد: پیک کار ما از 30 شهریور تا 8 مهرماه خواهد بود و روزانه جلسه ستاد اربعین را برگزار خواهیم کرد و روند اقدامات را پیگیری می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای انتقال روزانه 20 هزار زائر از مرز مهران به سراسر کشور آماده باشیم

باید برای انتقال روزانه 20 هزار زائر از مرز مهران به سراسر کشور آماده باشیم