مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-16اقتصادي

پرداخت 83 درصدی مطالبات چایکاران شمال کشور


رییس سازمان چای کشور با اشاره به خرید بیش از 122 هزار تن برگ سبز چای، گفت: تاکنون 578 میلیارد تومان معادل 83 درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده است.

- ، حبیب جهانساز بعد از ظهر پنج شنبه در گفتگویی با اشاره به اینکه امروز 39 میلیارد تومان دیگر از مطالبات چایکاران به حساب آنها پرداخت شد، اظهار کرد: این مبلغ از سهم دولت به چایکاران بوده است.

وی با بیان اینکه دولت با پرداخت این مبلغ 100 درصد سهم خود را تا تاریخ 15 شهریور ماه به چایکاران پرداخت کرده است، افزود: تاکنون 122 هزار تن برگ سبز از چایکاران استان های گیلان و مازندران خریداری شده است.

رییس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه ارزش این میزان برگ سبز خریداری شده 695 میلیارد تومان است، اضافه کرد: تا به امروز از سهم دولت و کارخانجات چایسازی 578 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این میزان معادل 83 درصد مجموع مطالبات چایکاران است، گفت: دولت 100 درصد سهم خود و کارخانجات نیز بیش از 79 درصد سهم خود را به چایکاران استان های گیلان و مازندران پرداخت کرده است.

جهانساز به میزان چای خشک تولید شده از سوی کارخانجات چایسازی نیز اشاره و اظهار کرد: بیش از 27 هزار تن چای خشک نیز تاکنون تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 83 درصدی مطالبات چایکاران شمال کشور

پرداخت 83 درصدی مطالبات چایکاران شمال کشور