مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 10:202021-09-16سياسي

استفاده از توان دانشگاه های جهت حل معضلات سیستان وبلوچستان در اولویت باشد


فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: موضوع کشاورزی، دامداری و شیلات در این استان باید مورد توجه دولت باشد و با استفاده از اقتصاد مردمی فعال و شکوفا شود.

- استفاده از توان دانشگاه های استان برای حل علمی معضلات موجود در استان باید در اولویت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار محمد کرمی 25 شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان اظهارکرد: در حوزه اقتصادی اولین ظرفیت استان وحدت و انسجام و نیروی انسانی خلاق، متفکر و توانمند است که باید مورد توجه ویژه استاندار جدید باشد.

وی ادامه داد: بحث امنیت پایدار که امروز در سیستان و بلوچستان برقرار است بسیار موضوع مهمی بوده و احساس امنیت در استان باید روز به روز تقویت شود.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: امنیت پایدار بدون توسعه علمی، فرهنگی و اقتصادی ممکن نیست و ما در این زمینه در کنار استاندار هستیم.

در حوزه اقتصادی اولین ظرفیت استان وحدت و انسجام و نیروی انسانی خلاق، متفکر و توانمند است که باید مورد توجه ویژه استاندار جدید باشد.

وی خاطرنشان کرد: 1700 کیلومتر مرز در این استان ظرفیت بی نظیری است که که باید برای صادرات مورد توجه ویژه دولت باشد و امروز در زمینه امنیت در مرزهای استان مشکلی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از توان دانشگاه های جهت حل معضلات سیستان وبلوچستان در اولویت باشد

استفاده از توان دانشگاه های جهت حل معضلات سیستان وبلوچستان در اولویت باشد