مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-16اقتصادي

اهتمام در احیای تالاب انزلی شامل تالاب امیرکلایه نیز می شود


استاندار گیلان، حفظ و احیای تالاب ها را رویکردی اساسی دانست و گفت: همان اهتمام و جدیتی که در مورد تالاب بین المللی انزلی وجود دارد، شامل تالاب امیرکلایه نیز می شود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، حفظ و احیای تالاب ها را رویکردی اساسی دانست و گفت: همان اهتمام و جدیتی که در مورد تالاب بین المللی انزلی وجود دارد، شامل تالاب امیرکلایه نیز می شود.

جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست گیلان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط و به ریاست استاندار برگزار شد و تصویب طرح جامع تفصیلی شهر ماسال، تصویب طرح هادی روستاهای واقع در حریم شهرهای لاهیجان(نخجیرکلایه) و لنگرود(لیلاکوه) و موضوع ساخت و سازهای خارج از محدوده و حریم شهرها مورد بررسی قرار گرفت.

ارسلان زارع در این جلسه با تاکید بر لزوم اهتمام به حفظ بافت روستایی و شهری و نیز اتخاذ راهکارهایی برای صیانت از زیبایی های خدادادی و طبیعی گیلان اظهار کرد: محیط زیست، موضوعی مهم و مربوط به مردم است و باید برای حراست از آن؛ از ظرفیت های مردمی، جوامع محلی و نیز سازمان های مردم نهاد بهره گیری شود.

وی ادامه داد: سرمایه گذاران را باید برای انجام سرمایه گذاری در امور توسعه استان تشویق کنیم و تاکید دارم که با ارجحیت نگاه های برنامه ای، راهبردی و بلن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام در احیای تالاب انزلی شامل تالاب امیرکلایه نیز می شود

اهتمام در احیای تالاب انزلی شامل تالاب امیرکلایه نیز می شود