مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-16سياسي

110 امام جماعت استان بوشهر در «مهرواره اوج» شرکت کردند


معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: 110 امام جماعت استان بوشهر در «مهرواره اوج» شرکت کردند.

- بوشهر- معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: 110 امام جماعت استان بوشهر در مهرواره اوج شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی عملیاتی تحت عنوان مهرواره اوج با شعار ارتقا خدمت رسانی مساجد با محوریت این مکان مقدس طراحی و عملیاتی کرده است.

وی، ایجاد انگیزه مضاعف در مساجد برای ورود به عرصه خدمت رسانی و حل مسائل محله و ارتقا امامان در جلب مشارکت مردم برای حل مسائل به ویژه استفاده از ظرفیت حلقه میانی در عملیات های مسجد محور را از اهداف مهم این طرح عنوان کرد.

قادری تأکید کرد: ارتقا روش های شناسایی مسئله خلاقیت ها و راهنمایی حل مسئله، شناسایی امامان فعال، ایجاد و تقویت شبکه امامت در شهرها و ترویج گفتمان امامت و تقویت و ارتقا شبکه راهیاری دیگر اهداف این طرح به شمار می روند.

وی شناخت مسئله و جوانب آن، نقاط روشن و ظرفیت های قابل اتکاء، راهکارهای عملی حل مسئله و جهت گیری صحیح به سوی جامعه اسلامی را به عنوان مراحل اجرای این طرح عنوان کرد.

حجت الاسلام قادری ادامه داد: در این عملیات تلاش شده چهار توصیه مقام رهبری به حلقه های میانی و جهت دهی حرکت و فعالیت این حلقه ها به سمت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 امام جماعت استان بوشهر در «مهرواره اوج» شرکت کردند

110 امام جماعت استان بوشهر در «مهرواره اوج» شرکت کردند