مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-16سياسي

تیم اقتصادی دولت هماهنگ باشد/ نباید معطل بیگانگان بمانیم


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی نباید معطل بیگانگان بمانیم و ضروری است که تیم اقتصادی دولت هماهنگ باشد.

- مهرداد گودرزوند در گفتگو با ، تحریم های ظالمانه دشمن و جنگ اقتصادی است و در این شرایط اگر تیم اقتصادی دولت با یکدیگر همسو نباشند، مشکلات کشور بیشتر می شود.

وی تأکید کرد: رفع مشکلات اقتصادی کشور مستلزم آن است که تیم اقتصادی دولت با یکدیگر هماهنگ باشند و تصمیمات ناهماهنگ اتخاذ نکنند و اگر منسجم باشند، قطعاً مشکلات کشور مرتفع می شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تیم اقتصادی دولت باید دارای یک برنامه منسجم و یکپارچه برای مقابله با مشکلات و جنگ اقتصادی باشند و باید در تدوین این برنامه، با یکدیگر جلسات متعددی را برگزار کنند.

وی متذکر شد: یکی از مشکلات اساسی دولت روحانی آن بود که بین تیم اقتصادی آن دولت هماهنگی وجود نداشت و اتخاذ تصمیمات نامتناسب و ناهماهنگ آنان باعث شد که کشور درگیر مسائل اقتصادی متعددی شود.

گودرزوند ادامه داد: کشور ما دارای مشکلاتی مانند تورم افسارگسیخته، گرانی کالاهای اساسی و نقدینگی سرگردان است و معیشت مردم وضعیت خوبی ندارد.

در این شرایط اگر تیم اقتصادی دولت با یکدیگر هماهنگ نباشند و هر یک به شکل متفاوتی عمل کنند، مشکلات کشور پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم اقتصادی دولت هماهنگ باشد/ نباید معطل بیگانگان بمانیم

تیم اقتصادی دولت هماهنگ باشد/ نباید معطل بیگانگان بمانیم