مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-16سياسي

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاعی و علمی انقلاب در استان مرکزی


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای دفاعی و علمی انقلاب اسلامی با حضور نهادها و دستگاه های مختلف استان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان در سازمان صدا و سیما اظهار کرد: برنامه های چهل و یکمین سالگرد دفاع ومقدس در سالجاری با شعار مامقتدریم در سراسر استان برگزار می شود و ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت با 25 کمیته تخصصی و 16 کارگروه هدایت اجرای برنامه ها را برعهده خواهند داشت و بیش از 700 برنامه تاکنون هدف گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت در طی یک مراسم باشکوه تجلیل از 30 هزار رزمنده استان مرکزی با یک همایش ویدئوکنفرانسی با حضور ریاست محترم جمهوری آغاز خواهد شد که تا پایان سالجاری تکریم از 30 هزار رزمنده و پیشکسوت جهاد و مقاومت صورت خواهد پذیرفت.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای دفاعی و علمی انقلاب اسلامی با حضور نهادها و دستگاه های مختلف استان برگزار خواهد شد و بیش از 20 غرفه تخصصی پیش بینی شده که در این غرفه ها علاوه بر نمایش دستاوردها برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاعی و علمی انقلاب در استان مرکزی

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاعی و علمی انقلاب در استان مرکزی