مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-16سياسي

نخستین دوره جشنواره «هاتف» در استان فارس برگزار می شود


دبیر نخستین دوره جشنواره استانی هفت اقلیم تولیدات هنری استان فارس از برگزاری این جشنواره با عنوان «هاتف» در پاییز 1400 در فارس خبر داد.

- ، مجتبی اشرافی در حاشیه آیین رونمایی از پوستر جشنواره هاتف اظهار داشت: کمک به گفتمان سازی فرهنگی و هنری معارف انقلاب اسلامی با شناسایی و حمایت از ایده های نوآورانه و مبتکرانه بسیجیان و پایوران و سربازان زیرمجموعه بسیج اقشار و نواحی سپاه فجر فارس در حوزه های هفتگانه هنری و ادبی از اهداف این جشنواره است.

به گفته وی ایجاد یک پیش زمینه برای برگزاری جشنواره ملی و یا حتی بین المللی برپایه داشته های این جشنواره استانی و جشنواره های مشابه توسط معاونت فرهنگی و هنری سپاه فجر استان فارس از اولویت های برگزاری نخستین دوره جشنواره فرهنگی و هنری هاتف است.

اشرافی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی به هنر نیازمند است، افزود: هنر انقلاب از آنجا که باید دربردارنده مفاهیمی نو باشد، ناگزیر باید هنری ممتاز، فاخر و پیشرو باشد بنابراین برای رسیدن به این نوع از هنر نیازمند شناسایی، هدف گذاری و تبیین اصول هنر انقلاب اسلامی هستیم و این مهم از طریق برگزاری جشنواره های این چنینی مثل جشنواره فرهنگی و هنری هاتف محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دوره جشنواره «هاتف» در استان فارس برگزار می شود

نخستین دوره جشنواره «هاتف» در استان فارس برگزار می شود