مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-16پزشكي

کلات رتبه اول خراسان رضوی در واکسیناسیون افراد بالای 18 سال


فرماندار کلات از پیشرفت خوب واکسیناسیون در این شهرستان مرزی خبر داد و گفت: واکسیناسیون افراد بالای 18 سال از دو هفته قبل در شهرستان آغاز شده و در حال حاضر، - رتبه اول تعداد تزریق واکسن در بین افراد بالای 18 سال استان را داریم.

مهدی ناصری در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: درخواست واکسیناسیون افراد بالای 18 سال از سوی ستاد مقابله با کرونا شهرستان مطرح شده و با موافقت ستاد کرونای استان با این درخواست و مساعدت خوب دانشگاه علوم پزشکی مشهد، واکسیناسیون این رده سنی از دو هفته قبل در شهرستان آغاز شده است.

ناصری اظهار کرد: شهرستان مرزی کلات به لحاظ پراکندگی، گستردگی و صعب العبور بودن اکثر مناطق ، شرایط خاص و ویژه ای دارد اما شرایط برای واکسیناسیون در همه مناطق فراهم است و تیم هایی از بهداشت و درمان برای واکسیناسیون به روستاها و مناطق عشایری اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه واکسن هیچ گونه کمبودی نداریم، افزود: استقبال مردم از واکسیناسیون خوب بوده اما هنوز به آمار صد در صدی نرسیده ایم و عده ای از افراد هنوز برای واکسن مراجعه نکرده اند که امیدواریم با توجه به اینکه در حال حاضر امکان واکسیناسیون افراد بالای 18 سال نیز در شهرستان فراهم شده است، قدر این فرصت و ظرفیت خوب را بدانند و هر چه سریع تر برای واکسن مراجعه کنند تا با تزریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلات رتبه اول خراسان رضوی در واکسیناسیون افراد بالای 18 سال

کلات رتبه اول خراسان رضوی در واکسیناسیون افراد بالای 18 سال