مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-16اقتصادي

ارائه 500 میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مستضعفان/گام بلند دولت در ساخت مسکن


در طرح ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای مستضعفان در کشور تا به امروز 500 میلیارد ریال تسهیلات به افراد واجد شرایط ارائه شده است.

- ، سید پرویز فتاح ظهر پنجشنبه در آیین کلنگ زنی واحدهای مسکونی محرومان در شهرستان گرمی اظهار کرد: با هماهنگی فی ما بین کمیته امداد و بنیاد مستضعفان کشور توافق نامه احداث 10 هزار واحد مسکونی در 62 نقطه کشور در بهمن ماه سال گذشته امضا شد که خوشبختانه امروز شاهد پیشروی بی نقص روند احداث این طرح هستیم.

وی با اشاره به تسهیلات ارائه شده در قالب این طرح گفت: با برنامه ریزی های انجام شده به ازای هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که تا به امروز در حدود 500 میلیارد ریال در نقاط مختلف کشور پرداخت تسهیلات داشتیم.

رییس بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: این طرح شامل مددجویان کمیته امداد در مناطق روستایی محروم و شهری زیر 25 هزار نفر می شود که علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه در تأمین مصالح ساختمانی این واحدهای مسکونی نیز کمک های شایانی هم از سوی بنیاد مستضعفان و هم از سوی کمیته امداد تا به امروز شاهد بودیم.

فتاح همچنین خاطرنشان کرد: بعد از اتمام طرح ساخت 10 هزار واحد مسکونی ساخت 20 هزار واحد مسکونی در کشور برای افراد غیرمددجو آغاز خواهد شد که امید داریم روند اتمام و بهره برداری ساخت 10 هزار واحد تا دو سال آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 500 میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مستضعفان/گام بلند دولت در ساخت مسکن

ارائه 500 میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مستضعفان/گام بلند دولت در ساخت مسکن