مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-16سياسي

جنایات ائتلاف سعودی فقط در مأرب؛ کشته و زخمی شدن 1700 نفر


استاندار مأرب در دولت نجات ملی یمن ضمن تشریح جنایات ائتلاف سعودی در «مأرب» گفت، ائتلاف متجاوز 810 نفر از جمله 117 زن و 71 کودک را در مأرب به شهادت رسانده و 896 نفر را مجروح کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی طعیمان استاندار مأرب در دولت نجات ملی جمعی و وحشتناک کشته شده اند.

طعیمان افزود، در دیداری که با هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در امور انسانی داشته پرونده ای کامل درباره جنایات ائتلاف سعودی به وی تحویل داده است.

عبدالخالق شریف از مسؤولان شورای عالی امور انسانی در استان مأرب نیز به المسیره گفت، ائتلاف سعودی-آمریکایی و مزدوران آنها بیش از 35 هزار نفر را از شهرهای مختلف مأرب آواره کرده اند.

وی افزود، این یک فاجعه واقعی است، آوارگان وضعیت بسیار سختی دارند و بسیاری از آنها در فضای آزاد و زیر نور داغ خورشید یا سرمای شب هستند.

شریف افزود، ائتلاف سعودی از آوارگان به عنوان سپر انسانی و برگ فشار استفاده می کند و از سازمان های بین المللی درخواست می شود اماکنی امن برای آوارگان ایجاد شود.

وی در ادامه گفت، تخلف های گسترده ای علیه آوارگان توسط مزدوران ائتلاف انجام شده از جمله اینکه پانزده زن به دست آنها ربوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات ائتلاف سعودی فقط در مأرب؛ کشته و زخمی شدن 1700 نفر

جنایات ائتلاف سعودی فقط در مأرب؛ کشته و زخمی شدن 1700 نفر