مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-16سياسي

709 اثر به جشنواره فانوس در مازندران ارسال شد


معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از ارسال 709 اثر هنری به دبیرخانه استانی جشنواره فانوس در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله ایرانمهر ظهر پنجشنبه د گفتگو با خبرنگاران از ارسال 709 اثر به دبیرخانه جشنواره استانی فانوس خبر داد و اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره ملی فانوس در مرحله استانی از 15 تیر تا 20 مرداد اعلام شده بود و با توجه به استقبال هنرمندان، این مهلت به مدت 10 روز تمدید شد.

وی افزود: در این زمانبندی تعیین شده آثار ارزشمندی از هنرمندان مازندران در حوزه دفاع مقدس با حمایت و پشتیبانی های اداره کل حفظ آثار استان و دستگاه های اجرایی از جمله، حوزه هنری، بنیاد شهید، سپاه کربلا، فرهنگ و ارشاد اسلامی، فضای مجازی سراج، انجمن سینمای جوان و… در بخش های مختلف جشنواره اعم از تلویزیونی و سینمایی، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، موسیقی و سرود، رادیویی و بخش آزاد به دبیرخانه این جشنواره در استان ارسال شده است.

ایرانمهر ادامه داد: دبیرخانه جشنواره بلافاصله پس از اتمام مهلت اعلام شده نسبت به بررسی و انتخاب آثار واجد شرایط شرکت در بخش مسابقه، اقدام کرد و از مجموع 709 اثر از 110 هنرمند، 219 اثر به بخش مسابقه راه یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

709 اثر به جشنواره فانوس در مازندران ارسال شد

709 اثر به جشنواره فانوس در مازندران ارسال شد