مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-16پزشكي

مسافران همچنان از سفر به گیلان خودداری کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، انوش دهنادی مقدم امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گیلان در شیب نزولی روند ابتلا به کرونا اظهار کرد: با سرعت یافتن روند واکسیناسیون و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی روند ابتلا به بیماری کرونا در این استان بعد از چندین ماه سخت نزولی شده است.

وی با اشاره به بستری بودن 700 بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری بوده در مراکز درمانی گیلان از دو هزار و 100 بیمار به 700 بیمار رسیده است که این امر نشان دهنده تاثیر واکسن و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کنترل کرونا است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شناسایی 115 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته خبر داد و افزود: 109 بیمار بد حال همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند لذا کوچکترین غفلت می تواند موج بعدی کرونا را در گیلان آغاز کند.

دهنادی مقدم با درخواست از مسافران در خصوص عدم سفر به گیلان در این شرایط خاص از بیماری کرونا بیان کرد: از تمامی مسافران درخواست دارم کاهش روند ابتلا به کرونا در گیلان را به معنای کنترل کامل کودید19 در این استان تلقی نکرده و از سفر به گیلان خودداری کنند.

انتهای پیام/84007


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران همچنان از سفر به گیلان خودداری کنند

مسافران همچنان از سفر به گیلان خودداری کنند