مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-16سياسي

نصب بیلبوردهای شهدا در مناطق مختلف زنجان


مدیر روشنگری معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) از نصب بیلبوردهای شهدا در مناطق مختلف استان زنجان به همت معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان به همت معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان و در راستای کنگره 3535شهید،بیلبوردهای شهدا در مناطق مختلف استان زنجان نصب شد.

مصطفی دودانگه با بیان اینکه کنگره 3535 شهید استان زنجان در پاییز امسال برگزار می شود، گفت: در همین راستا معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) اقدام به فضاسازی شهری و نصب بیلبورد های شهدا در سطح استان نموده است.

مدیر روشنگری معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به اینکه شهید مرتضی آوینی با قلم زیبا و معجزه انگیز خود در مورد شهدا نوشته ­است: پندار ما این است که ما مانده­ ایم و شهدا رفته­ اند؛ اما واقعیت آن است که زمان ما را با خود برده ­است و شهدا زنده ­اند ، تصریح کرد:تمام مردم ایران اسلامی مدیون شهدا هستند و می بایست با همدلی و وفاق در راستای ادای دین خود به این عزیزان و خانواده های گرانقدر آن ها حرکت کنند.

وی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد و نام شهید و بزرگداشت شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه آنان، بخشی از وظایف جامعه نسبت به شهیدان می باشد، افزود: بزرگداشت و تکریم شهید در جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب بیلبوردهای شهدا در مناطق مختلف زنجان

نصب بیلبوردهای شهدا در مناطق مختلف زنجان