مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-16سياسي

دو سرمایه گذار بومی برای قبول مسئولیت روزنامه خراسان شمالی اعلام آمادگی کردند


مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی گفت: با گذشت پنج روز از اعلام تعطیلی روزنامه خراسان شمالی و پیگیری های خانه مطبوعات استان، دو سرمایه گذار بومی آمادگی مشروط خود را برای قبول انتشار روزنامه خراسان شمالی اعلام کردند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی گفت: با گذشت پنج روز از اعلام تعطیلی روزنامه خراسان شمالی و پیگیری های خانه مطبوعات استان، دو سرمایه گذار بومی آمادگی مشروط خود را برای قبول انتشار روزنامه خراسان شمالی اعلام کردند.

علی خادمی در این خصوص گفت: طی هفته آتی پیشنهاد این سرمایه گذاران به هیات امنای موسسه فرهنگی و هنری روزنامه خراسان اعلام خواهد شد تا تصمیمات لازم در مورد راه اندازی مجدد روزنامه بررسی و تصمیم گیری شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی گفت: بعد از اعلام تعطیلی این نشریه اولین مصاحبه با خبرگزاری ایرنا و روز سه شنبه دومین مصاحبه با این خبرگزاری در مورد وضعیت تعطیلی نشریه خراسان شمالی و رایزنی ها و نشست های متعدد با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و گفت وگو با برخی از همکاران روزنامه خراسان شمالی انجام شده است.

خادمی تصریح کرد: وظیفه خانه مطبوعات، ارایه خدمات مختلف به اعضای این خانه که خبرنگاران و فعالان رسانه در نشریات مکتوب، خبرگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سرمایه گذار بومی برای قبول مسئولیت روزنامه خراسان شمالی اعلام آمادگی کردند

دو سرمایه گذار بومی برای قبول مسئولیت روزنامه خراسان شمالی اعلام آمادگی کردند