مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-16سياسي

ضرورت توسعه ی زیر ساخت های حمل و نقل در استان سیستان و بلوچستان


احمد وحیدی وزیر کشور در جریان سفر به زاهدان بر ضرورت توسعه همه جانبه استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر بالفعل سازی ظرفیت های مرزی، معادنی و کشاورزی استان تاکید کرد.

- احمد وحیدی وزیر کشور در جریان سفر به زاهدان بر ضرورت توسعه همه جانبه استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر بالفعل سازی ظرفیت های مرزی، معادنی و کشاورزی استان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی وزیر کشور که به منظور تکریم موهبتی استاندار سابق و معارفه مدرس خیابانی استاندار جدید سیستان و بلوچستان وارد این استان شده است؛ درخصوص این پرسش که مهم ترین مسئله یا ویژگی که سیستان و بلوچستان و خوزستان با توجه به آن استاندار ویژه تعیین شدند چیست گفت: مهم ترین مساله این استان ها پیشرفت و توسعه، رفع محرومیت ها و کاستی ها و رساندن استان به یک سطح خوبی از رفاه به نفع مردم است.

وی افزود: هر کدام از این استان ها ظرفیت های خاص و ویژه ای دارند که در این میان پتانسیل های بسیار خوبی در استان پهناور سیستان و بلوچستان است که بایستی به نفع مردم بارور شود و به نظر می رسد با ظرفیت های فوق العاده، طبیعی، ژئوپلیتیک موجود در استان می توان این استان را به سطح و نقطه خوبی از پیشرفت و توسعه همه جانبه رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه ی زیر ساخت های حمل و نقل در استان سیستان و بلوچستان

ضرورت توسعه ی زیر ساخت های حمل و نقل در استان سیستان و بلوچستان