مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-16سياسي

نوجوانان کمیته امداد ویژگی های کسب و کار موفق را آموختند


رویداد مهارت های کودک و نوجوان با هدف توانمندسازی و  آشنایی و کسب ویژگی های مورد نیاز برای ورود به عرصه کسب وکارهای نوپا ویژه مددجویان کمیته امداد با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قم و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم برگزار شد.

- ایسنا/قم رویداد مهارت های کودک و نوجوان با هدف توانمندسازی و  آشنایی و کسب ویژگی های مورد نیاز برای ورود به عرصه کسب وکارهای نوپا ویژه مددجویان کمیته امداد با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قم و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم برگزار شد.

رویداد کارآفرینی کودک و نوجوان در قالب یک برنامه سه روزه به صورت یک بسته مهارتی و هدفمند ترویجی، آموزشی، انگیزشی و مهارتی طراحی شد و مورد استقبال فراگیران کمیته امداد قرار گرفت.

در این رویداد مددجویان کمیته امداد در کارگاه هایی که به صورت مجازی برگزار شد با مباحث مربوط به پرورش ذهن قدرتمند و خلاق با تدریس فائزه پورشمس آشنا شدند و در برنامه دوم مدرس دوره خانم بلشلی در خصوص افزایش اعتماد به نفس و ورود به عرصه کسب وکار مطالب انگیزشی ارائه کرد و در رویداد روز سوم و برنامه پایانی مددجویان کمیته امداد با دنیای کارآفرینی و اصول کارآفرینی و ایده پردازی نیز آشنا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان کمیته امداد ویژگی های کسب و کار موفق را آموختند

نوجوانان کمیته امداد ویژگی های کسب و کار موفق را آموختند