مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-16سياسي

چهار یادمان شهدای گمنام در خراسان جنوبی رونمایی می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به ساخت 16 یادمان بر مزار شهدای گمنام در خراسان جنوبی گفت: چهار یادمان شهدای گمنام نیز در هفته دفاع مقدس افتتاح می شود.

- ، غلامرضا فلاحی ظهر پنج شنبه در نشست خبری اظهارکرد: برنامه های هفته دفاع مقدس سال جاری با شعار ما مقتدریم برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه در استان در هفته دفاع مقدس 750 برنامه برگزار می شود، بیان کرد: نواختن زنگ مقاومت و پیروزی در مدارس، تجلیل از سربازان نمونه، روایت گری دفاع مقدس از طریق شبکه شاد برای دانش آموزان، عطر افشانی و غبارروبی 58 یادمان شهدای گمنام از جمله این برنامه ها است.

تجلیل از 6 هزار رزمنده پیشکسوت فلاحی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس تجلیل از یک میلیون رزمنده پیشکسوت است، گفت: در این راستا در خراسان جنوبی نیز از 6 هزار رزمنده در طول سال تجلیل می شود.

وی اظهار کرد: در روز سی ام شهریور ماه در اولین گام از 41 رزمنده پیشکسوت در مرکز استان و در شهرستان ها به نمایندگی از 6 هزار رزمنده تجلیل خواهد شد و باقی برنامه در طول سال اجرا می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی بیان کرد: برگزاری سوگواره شعر استانی دفاع مقدس در سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار یادمان شهدای گمنام در خراسان جنوبی رونمایی می شود

چهار یادمان شهدای گمنام در خراسان جنوبی رونمایی می شود