مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-16سياسي

دو هزار کارگر شهرک صنعتی عباس آباد واکسینه شدند


مدیرعامل شهرک صنعتی عباس آباد گفت: یک هفته قبل مرکز واکسیناسیون ما بدون محدودیت سنی در شهرک مستقر شده است و طی این مدت دو هزار کارگر را واکسینه کرده ایم و امیدواریم بزودی کلیه عوامل و کارگران این شهرک واکسینه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، پیش از ظهر امروز حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به همراه سرهنگ مهدی علمدار فرمانده بسیج کارگری استان تهران با هماهنگی مسؤول کارگروه تولید قرارگاه نماز جمعه ورامین از مرکز واکسیناسیون شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت بازدید کردند.

حکیم جوادی مدیر عامل شرکت خدماتی عباس آباد ضمن تشکر از حضور مسؤولان در این مرکز، اظهار کرد: در شهرک صنعتی عباس آباد 2000 هزار واحد صنعتی وجود دارد که 1300 واحد آن فعال است و مجموعاً 27 هزار کارگر در این شهرک مشغول به فعالیت هستند.

وی در خصوص واکسیناسیون کارگران گفت: از یک هفته قبل مرکز واکسیناسیون ما بدون محدودیت سنی در شهرک مستقر شده است و طی این مدت دو هزار کارگر را واکسینه کرده ایم و امیدواریم بزودی کلیه عوامل و کارگران این شهرک بزرگ واکسینه شوند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این بازدید، افزود: خوشبختانه با همت دولت و خرید واکسن به تعداد لازم شرایط واکسیناسیون سرعت گرفته است و امیدوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو هزار کارگر شهرک صنعتی عباس آباد واکسینه شدند

دو هزار کارگر شهرک صنعتی عباس آباد واکسینه شدند