مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-16حوادث

توضیح پلیس درباره برخورد نامناسب مامور / تلاش برای بازداشت منتشر کننده فیلم


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در گشت زنی های هدف مند گشت کلانتری، متهم مورد نظر شناسایی شد که هنگام دستگیری ضمن تمرد و عربده کشی، - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در گشت زنی های هدف مند گشت کلانتری، متهم مورد نظر شناسایی شد که هنگام دستگیری ضمن تمرد و عربده کشی، به سمت مأمور و سرباز وظیفه حاضر در محل حمله ور شده و اجازه دستگیری و زدن دست بند را نداده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان درباره فیلم منتشرشده روزهای اخیر درباره برخورد نامناسب مأمور کلانتری با فرد دستگیرشده در بندرعباس، اقدام مامور را مذموم دانست و از برخورد انضباطی با وی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه نیروی انتظامی یرهنگ موسی عرب افزود: متأسفانه رسانه های معاند صرفاً بخش کوچکی از کلیپ و ماجرا را منتشر و روی آن مانور داده اند.

وی ادامه داد: در پی انتشار یک کلیپ چالشی و مغرضانه با عنوان اینکه نیروی سرکوبگر انتظامی بندرعباس در حرکتی غیر انسانی در ملاء عام اقدام به ضرب و شتم یک سارق بازداشت شده کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان انتظامی ، رده های نظارتی و پلیس فتا استان قرار گرفت.

سرهنگ عرب اضافه کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد به دنبال نارضایتی و اعلام شهروندان از مزاحمت های فراوان یک سارق حرفه ای منز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح پلیس درباره برخورد نامناسب مامور / تلاش برای بازداشت منتشر کننده فیلم

توضیح پلیس درباره برخورد نامناسب مامور / تلاش برای بازداشت منتشر کننده فیلم