مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-16بين الملل

مشاور امنیت ملی پاکستان خواستار تعامل آمریکا با افغانستان شد


یک مقام امنیتی ارشد پاکستان با بیان اینکه اسلام آباد از جهان می خواهد تا با افغانستان تحت رهبری طالبان تعامل داشته باشند، گفت ایالات متحده در شرایطی که در روابطش با این کشور جنوب آسیا بازنگری می کند باید به پیام آن گوش کند.

- یک مقام امنیتی ارشد پاکستان با بیان اینکه اسلام آباد از جهان می خواهد تا با افغانستان تحت رهبری طالبان تعامل داشته باشند، گفت ایالات متحده در شرایطی که در روابطش با این کشور جنوب آسیا بازنگری می کند باید به پیام آن گوش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، معید یوسف، مشاور امنیت ملی پاکستان به خبرنگاران گفت که اسلام آباد مرتبا از یک سازش سیاسی برای درگیری در افغانستان حمایت کرده بود و تاکید دارد که یک راهکار نظامی ممکن نیست.

او تاکید کرد، واشنگتن که به تازگی گفته است در حال ارزیابی دوباره روابطش با پاکستان است، باید به این مساله توجه کرده و به توصیه اسلام آباد درباره تعامل و افزایش همکاری با دولت جدید تحت رهبری طالبان گوش فرا دهد.

معید یوسف گفت: اگر باید ارزیابی مجدد صورت بگیرد، این ارزیابی مجدد باید به این نتیجه برسد که آنچه پاکستان می گوید منطقی است.

بنابراین اکنون به آنچه پاکستان می گوید باید منصفانه گوش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور امنیت ملی پاکستان خواستار تعامل آمریکا با افغانستان شد

مشاور امنیت ملی پاکستان خواستار تعامل آمریکا با افغانستان شد