مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-16سياسي

ضروری ترین موضوعات میان زوجین/ چگونه زندگی مشترک موفقی داشته باشیم؟


یک روانشناس بالینی با اشاره به اینکه ارتباط صادقانه همراه با احترام یکی از ضروری ترین موضوعات در ارتباط سالم بین زوجین است، گفت:رعایت نکردن هر یک از این اصول می تواند رابطه زوجین را دچار مشکلات فراوانی کند.

- امینه علیزاده، روانشناس بالینی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، درباره ضروری ترین موضوعات در ارتباط سالم بین زوجین اظهارداشت: متاسفانه بسیاری از افراد نمی دانند باید به دنبال چه معیارهایی در یک رابطه سالم باشند و یا نمی دانند تمام معیارهای مثبتی که در یک رابطه سالم لایق وجود دارد چیست.

وی اضافه کرد: یک رابطه سالم دارای ویژگی هایی است که آگاهی از آن ها می تواند تا حد زیادی از چالش های رابطه عاطفی بکاهد، رعایت اصول مشخص لازمه داشتن یک رابطه سالم است.

رعایت نکردن هر یک از این اصول می تواند رابطه عاطفی زوجین را دچار مشکلات فراوانی کند.

  وی ادامه داد: اعتماد شرط اصلی برقراری یک رابطه سالم است، اگر اعتماد در رابطه وجود نداشته باشد، گویا خانه از پایه ویران است و احتمال آسیب دیدن آن هم بیشتر می شود، راه های بسیاری برای ایجاد اعتماد و یا جلب دوباره آن در یک رابطه سالم وجود دارد.

اما اگر زوجین برای ایجاد اعتماد در رابطه عاطفی خود تلاش نکنند، بی شک این رابطه در برابر استرس و عدم قطعیت آسیب پذیر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضروری ترین موضوعات میان زوجین/ چگونه زندگی مشترک موفقی داشته باشیم؟

ضروری ترین موضوعات میان زوجین/ چگونه زندگی مشترک موفقی داشته باشیم؟