مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-16سياسي

رییسی و عمران خان در دوشنبه دیدار می کنند


سران جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای در شهر دوشنبه دیدار و درخصوص تقویت همکاری های دوجانبه به ویژه تحولات افغانستان گفت وگو خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از منابع رسمی پاکستان، این اولین دیدار سران دو کشور همسایه ایران و پاکستان پس از پیروزی آیت الله سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری و آغاز کار دولت سیزدهم به شمار می رود.

فواد حسین وزیر اطلاع رسانی و سخنگوی دولت پاکستان روز پنجشنبه با تشریح دستور کار سفر امروز نخست وزیر این کشور به تاجیکستان و حضور وی در اجلاس سران شانگهای، اعلام کرد: عمران خان قرار است در حاشیه این اجلاس با رییس جمهوری اسلامی ایران دیدار و پیرامون تعمیق روابط دوجانبه به ویژه آخرین تحولات افغانستان رایزنی کند.

وی افزود: دیدار با پوتین رییس جمهوری فدراسیون روسیه نیز نهایی شده بود اما به دلیل قرنطینه شدن وی، این دیدار به فرصت های بعدی موکول شد.

نخست وزیر پاکستان همچنین با رییس جمهوری چین و سایر رهبران کشورهای حاضر در اجلاس شانگهای دیدار خواهد کرد.

وزیر اطلاع رسانی پاکستان اظهار داشت: بررسی وضعیت افغانستان موضوع مهم و اولویت دستور کار سران شانگهای خواهد بود و ما تلاش داریم تا در کنار دیگر همسایگان و بازیگران منطقه ای به صلح و ثبات در افغانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی و عمران خان در دوشنبه دیدار می کنند

رییسی و عمران خان در دوشنبه دیدار می کنند