مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-16سياسي

تردد غیر مجاز زوار در مرز «مهران» کنترل شود


زمینه تردد غیرمجاز وجود دارد و طبیعتا کنترل های مرزبانی باید افزایش یابد، کنترل و نگهداری و بازگشت زوار مراجعه کننده به مرز مهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، الله نور کریمی تبار صبح امروز در جلسه ستاد غنیمت شمرد.

وی افزود: توجه مسوولان و زوار حسینی به مهران برای تردد از این مرز، فرصتی مناسب برای بحث توسعه زیرساخت ها است و باید تمهیدات لازم برای برگشت زوار از مرز مهران فراهم شود.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: در بحث ورود زائران به کشور از مرز مهران، باید بیشترین تلاشمان را داشته باشیم که زوار هنگام ورود نیاز به سکونت و اسکان پیدا نکنند و به محض ورود به مرز، از طریق وسایل نقلیه و اتوبوس به مقاصد خود منتقل شوند، هر زائری که وارد می شود راهنمایی شود و بداند کجا استقرار پیدا کند، سرویس های بهداشتی، آب نوشیدن، غذا باید در دسترس باشد.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شرایط مورد نظر و لازم را برای موکب هایی که کار پذیرایی زوار را در برگشت برعهده دارند، مشخص کند، در داخل استان هم باید یک اطلاع رسانی درستی برای موکب ها داشته باشیم، اسکان باید حداقلی باشد و با توجه به مناسب بودن شرایط، اگر در فضای باز باشد بهتر است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پایان با تاکید بر اینکه لازم است برای مردم استان در زمان من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد غیر مجاز زوار در مرز «مهران» کنترل شود

تردد غیر مجاز زوار در مرز «مهران» کنترل شود