موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-16سياسي

ایران کمک به مردم و دولت سوریه را ادامه خواهد داد


سفیر و نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت: ایران به کمک به مردم و دولت سوریه برای غلبه بر چالش هایی که با آن مواجه هستند، ادامه خواهد داد.

- یه گزارش ایسنا، سخنان زهرا ارشادی به شرح زیر است: بیش از 10 سال است که مردم سوریه از یکی از بزرگترین مشکلات بشردوستانه در جهان رنج می برند.

اما آنگونه که سوریها و فعالان بشردوستانه در سفر اخیر گریفیتس معاون امور بشردوستانه دبیرکل به سوریه به وی گفته اند، متاسفانه مردم اکنون بیش از هر زمان دیگری رنج می برند .

برای رسیدگی به این وضعیت وخیم، جامعه بین المللی دارای مسئولیت جدی سیاسی و اخلاقی است.

سفر معاون امور بشردوستانه دبیرکل سازمان ملل برای کسب اطلاعات دست اول و ارزیابی واقعی از وضعیت بشردوستانه در سوریه، یک اقدام مثبت بود و رضایت وی از گفتگوهایش با مقامات سوریه و اقدامات متعاقب آن، از جمله انجام اولین عملیات بشردوستانه به شمال غرب سوریه از سال 2017 تاکنون، مایه امیدواری است.

ما تمام تلاشها در این زمینه، از جمله اقدامات دولت سوریه و همکاری نهادهای بشردوستانه، و همچنین فداکاری یک سرباز سوری را که هنگام پاکسازی جاده برای کاروان بشردوستانه جان خود را بر اثر انفجار مین از دست داد، ارج می نهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران کمک به مردم و دولت سوریه را ادامه خواهد داد

ایران کمک به مردم و دولت سوریه را ادامه خواهد داد