مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-16پزشكي

مشهد به 70 پایگاه اورژانس نیاز دارد


مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه پنج برابر ظرفیتی که برای ما تعریف شده است در حال خدمت رسانی هستیم و ورای تصور ظرفیتی فعالیت می کنیم، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه پنج برابر ظرفیتی که برای ما تعریف شده است در حال خدمت رسانی هستیم و ورای تصور ظرفیتی فعالیت می کنیم، گفت: حدود 70 پایگاه اورژانس دیگر در شهر مشهد نیاز داریم.

محمد علیشاهی در نشست خبری با موضوع اورژانس و فوریت های پزشکی در شرایط کرونا که چهارشنبه شب در نرم افزار کلاب هاوس برگزار شد، اظهار کرد: در بسیاری از کشورهای مختلف، شهرداری ها کمک های فراوانی به نیروهای امدادی می کنند و اگر در نظر بگیریم که هر زمان برای هر مسئولی اتفاقی بیفتد، اولین اقدام تماس با 115 است، پس باید بیشتر به این بخش توجه شود.

نیاز داریم که حوزه های مختلف خارج از دانشگاه علوم پزشکی به این بخش توجه نمایند و مانند آتش نشانی و پلیس بتوانیم اورژانس را هم در شهر توسعه دهیم.

همچنین خیّرینی که در حوزه های مختلف بهداشت و درمان حضور دارند و کمک می کنند، مدتی بتوانند به سیستم اورژانس توجه کنند و در اینجا هم از حضور خیرین استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد به 70 پایگاه اورژانس نیاز دارد

مشهد به 70 پایگاه اورژانس نیاز دارد