مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 04:002021-09-16سياسي

خراسان جنوبی ایام اربعین در زینبیه سوریه موکب برپا می کند


مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت در خراسان جنوبی از برپایی موکب ایام اربعین در زینبیه سوریه خبر داد و گفت: این موکب روزانه دو هزار و 500 پرس غذا طبخ خواهد کرد.

- اظهار کرد: ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت در سال 93 و همزمان با در اوج بودن تحولات منطقه شکل گرفت چرا که برخی از مردم چون ایام دفاع مقدس تمایل به کمک و پشتیبانی از رزمندگان مقاومت داشتند.

مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت در خراسان جنوبی با بیان اینکه این ستاد در خراسان جنوبی به تازگی شکل گرفته است، بیان کرد: در حال حاضر به عنوان اولین اقدام مصادف با ایام اربعین گروهی را برای برپایی یک موکب در جوار حرم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام می کنیم.

محمودی گفت: تعدادی از خانواده های شهداء و رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) ایثارگری داشتند، از شهرهای خود آواره شده و اکنون در منطقه زینبیه با حدأقل ها زندگی می کنند و حتی ممکن است برای روزهای متمادی غذای گرم به دستشان نرسد.

وی زینبیه: با توجه به نیازسنجی انجام شده ابزار و تجهیزاتی از دو هفته قبل نیز ارسال شده تا این گروه همراه با چند تن از متخصصین بتوانند آنجا اقداماتی شبیه آنچه گروه های جهادی ما در مناطق محروم در راستای بازسازی و محرومیت زدایی می کنند، انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی ایام اربعین در زینبیه سوریه موکب برپا می کند

خراسان جنوبی ایام اربعین در زینبیه سوریه موکب برپا می کند