مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 03:102021-09-15پزشكي

چند درصد زنجانی ها واکسن کرونا دریافت کرده اند؟


معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: 51 درصد واجدان شرایط دُز اول واکسن کرونا را در زنجان دریافت کرده اند.

- ایسنا/زنجان معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: 51 درصد واجدان شرایط دُز اول واکسن کرونا را در زنجان دریافت کرده اند.

اسماعیل رحمانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر 70 درصد تخت های بیمارستانی استان در اختیار بیماران کووید - 19 قرار دارد، اظهار کرد: حدود 555 بیمار کرونایی نیز در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه 23 درصد تست های سرپایی انجام شده مثبت بوده است، ادامه داد: در موارد سرپایی در مقایسه با هفته های اخیر شاهد روند کاهشی هستیم اما باید توجه داشته باشیم که زنجان جزو استان هایی است که دیرتر وارد پیک پنجم کرونا شد که به همین علت دیرتر نیز از این موج خارج می شود.

این مسئول با پرداختن به این موضوع که با وجود کاهش روند بیماران سرپایی در برخی از شهرستان ها، از جمله شهرستان زنجان شاهد موارد بالای مثبت بیماران سرپایی هستیم، افزود: برای کاهشی شدن این روند باید کماکان رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم موج پنجم را نیز پشت سر بگذاریم.

معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به آمار واکسیناسیون در گروه سنی واجد شرایط بالای 18 سال، تصریح کرد: در استان زنجان حدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند درصد زنجانی ها واکسن کرونا دریافت کرده اند؟

چند درصد زنجانی ها واکسن کرونا دریافت کرده اند؟