مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 18:202021-09-15سياسي

تولید 26 عنوان کتاب با محوریت مناطق حاشیه ای کشور تا پایان سال


رییس اداره هنر اجتماعی مرکز هنر مردمی معاونت راهبری استان های حوزه هنری در سنندج از تولید 26عنوان کتاب با محوریت مناطق حاشیه ای و نواحی منفصل شهری در کشور خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کردستان، سالار شفق روز چهارشنبه با حضور در حوزه هنری استان کردستان ضمن بررسی پروژه های مکتوب حوزه هنری کردستان در نواحی منفصل شهری نایسر و ننله با نویسندگان این دو پروژه به گفتگو پرداخت.

وی در این نشست با خوب ارزیابی کردن روند انجام پروژه های در دست اقدام گفت: معرفی توانمندی ها و استعدادهای مناطق حاشیه ای شهر سنندج از مهمترین اهداف این دو پروژه است.

رییس اداره هنر اجتماعی حوزه هنری افزود: در کنار معرفی قابلیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، باید در این نواحی با درگیر کردن هنرمندان به صورت مستقیم با موضوعات این نواحی و تغییر دیدگاه ها، نسبت به کاهش و از بین بردن آسیب های اجتماعی در این محلات تلاش کنیم.

وی نقش هنرمندان را در این زمینه بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در بعضی از استان ها پس از سفارش تولید اثر به هنرمندان در ابتدا شاهد عدم رغبت انجام کار به دلیل عدم شناخت هنرمندان از این مناطق بودیم که پس از تحقیق و پژوهش هم اکنون برای قرارگیری سوژه ها در اثر مربوطه به دلیل حجم بالای سوژه ها ناچار به انتخاب بهترین ها شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 26 عنوان کتاب با محوریت مناطق حاشیه ای کشور تا پایان سال

تولید 26 عنوان کتاب با محوریت مناطق حاشیه ای کشور تا پایان سال