مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 03:202021-08-05سياسي

نیک بین: هیچ بیگانه ای حق و اجازه تعرض به منافع ملی ایران را ندارد


تاکنون هیچگونه مدرک و سندی برای تایید ادعای آمریکایی ها مبنی بر اتهام زنی علیه ایران ارائه نشده است و هرگونه تهدید آمریکا علیه ایران محکوم است و هیچ بیگانه ای حق و اجازه تعرض به منافع ملی ایران را ندارد.

- حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در برای تایید ادعای آمریکایی ها ارائه نشده است و هرگونه تهدید آمریکا علیه ایران محکوم است و هیچ بیگانه ای حق و اجازه تعرض به منافع ملی ایران را ندارد.

نیک بین همچنین یادآور شد: در حال حاضر موج اتهامات واهی از سوی مقامات غربی و صهیونیستی و آمریکایی علیه ایران از همان ساعات ابتدایی شروع شده و هنوز هم ادامه دارد.

وی تصریح کرد: گرچه جمهوری اسلامی ایران، تهدیدات مقامات غربی و رژیم صهیونیستی را بیشتر ژست های دروغین و تبلیغاتی می داند اما انجام هرگونه اقدامی علیه منافع و امنیت ملی ایران با پاسخ شدید و قاطع روبرو خواهد شد و اجازه هیچ تعرضی زا نخواهیم داد.

این نماینده مجلس یازدهم در خاتمه عنوان کرد: مسئولیت هر گونه سخنان تهدید آمیز و تعرضی و همچنین تبعات آن نیز متوجه واشنگتن و لندن و دولت آمریکاست و قطعا باید نسبت به این اتهامات پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: سیاست کشور ما این است که اگر قرار باشد اقدام نظامی انجام دهیم، قطعا به طور شفاف اعلام می کنیم و هراسی از کسی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیک بین: هیچ بیگانه ای حق و اجازه تعرض به منافع ملی ایران را ندارد

نیک بین: هیچ بیگانه ای حق و اجازه تعرض به منافع ملی ایران را ندارد