مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 03:152021-08-05سياسي

زاهدی: مجلس اجازه نمی دهد منافع مردم در فضای مجازی تضییع شود


مجلس اجازه نمی دهد که منافع کشور و مردم در حوزه فضای مجازی تضییع شود و حتی در طرح خود تلاش دارد تا فعالیت مردم در این حوزه را تسهیل کند.

- محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی آنطور که باید و شاید برای مردم تبیین نشد و به همین خاطر بود که سؤالات و ابهامات زیادی را برای مردم ایجاد کرد.

وی افزود: این عدم تبیین درست موضوع برای مردم باعث شد تا بدخواهان این طرح فضا را برای تخریب علیه آن مساعد ببینند و به فضاسازی و منفی بافی در فضای مجازی علیه طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی بپردازند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس اجازه نمی دهد تا منافع مردم و کشور در فضای مجازی زیر سؤال رود و حتی در طرح خود به دنبال حمایت از حقوق کاربران و همین طور ارتقای سطح خدمت رسانی به آنها است.

زاهدی خاطرنشان کرد: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به هیچ وجه به دنبال فیلتر کردن و مسدود کردن نیست و مشاغل و کسب  و کارهای اینترنتی مردم به هیچ عنوان تعطیل نخواهد شد و حتی تلاش این طرح بر این است تا زیرساخت هایی برای توسعه و رونق این کسب و کارها فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی: مجلس اجازه نمی دهد منافع مردم در فضای مجازی تضییع شود

زاهدی: مجلس اجازه نمی دهد منافع مردم در فضای مجازی تضییع شود