مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 02:452021-08-05اجتماعي

هشدار به سودجویان؛ جمع آوری چوب های آب آورده غیرقانونی است


معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران گفت: وجود چوب های آب آورده  قاچاقچیان چوب یا افراد فرصت طلب را به خود جلب کرده که درحال جمع آوری این چوب ها هستند در این زمینه تمهیداتی اندیشیدیم که جلوی این سودجویان را بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شدت بارش ها موجب وقوع سیلاب، طغیان رودخانه ها و ریزش و رانش در ارتفاعات استان شده است که این موضوع خسارت های مختلفی را در بخش های مختلف زیرساختی، ابنیه، اراضی کشاورزی و سایر برجای گذاشته است.

البته در این زمینه هشدارهای لازم ازسوی هواشناسی مازندران داده شده ولی سیل خبر نمی دهد و در لحظه ای خسارت های برجای می گذارد که خارج از تصور است.

وسعت جنگل ها و شدت بارش ها موجب سقوط درختان و انتقال آن به مناطق پایین دست حتی در اراضی کشاورزی شده و همین موضوع موجب تجمع قاچاقچیان برای جمع آوری درختان شده است.

فتح الله غفاری معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: شدت بارش های رگباری زیاد بوده و در بالادست موجب افتادگی و سقوط درختان در ارتفاعات و مراتع شده است.

وی افزود: شدت بارش ها درحدی بوده که موجب انتقال درختان شکسته به سمت مناطق پایین دست و مزارع مردم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به سودجویان؛ جمع آوری چوب های آب آورده غیرقانونی است

هشدار به سودجویان؛ جمع آوری چوب های آب آورده غیرقانونی است