مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 02:452021-08-05بين الملل

پیشرفت در مذاکرات تشکیل دولت لبنان/میقاتی: در اسرع وقت دولت را تشکیل می دهم


تلاش ها برای تشکیل دولت لبنان با وجود موانع هنوز ادامه دارد و نجیب میقاتی، نخست وزیر مکلف این کشور از پیشرفت در رایزنی ها با رییس جمهور لبنان خبر داده است.

- پیشرفت در مذاکرات تشکیل دولت لبنان/میقاتی: در اسرع وقت دولت را تشکیل می دهم تلاش ها برای تشکیل دولت لبنان با وجود موانع هنوز ادامه دارد و نجیب میقاتی، نخست وزیر مکلف این کشور از پیشرفت در رایزنی ها با رییس جمهور لبنان خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، نجیب میقاتی ، نخست وزیر منتخب لبنان پنجشنبه اعلام کرد که پیشرفت هایی در زمینه رایزنی برای تشکیل دولت با میشل عون، رییس جمهور لبنان صورت گرفته است .

میقاتی در سخنرانی خود پس از دیدارش با میشل عون در کاخ ریاست جمهوری بعبدا، گفت: ما در مذاکراتمان در خصوص تشکیل دولت جدید، پیشرفت هایی را داشته ایم اما این پیشروی کند است .

وی افزود: در صورت عدم تسریع در تشکیل دولت لبنان مرتکب گناه بزرگی در حق کشور می شویم.

میقاتی گفت که در صورتی که ببینم مسیر تشکیل دولت مسدود است، از تشکیل دولت استعفا خواهد داد ، و افزود اکنون دلیلی برای انجام این کار وجود ندارد .

وی ضمن اشاره به دشواری مرحله کنونی در لبنان ، بر اهمیت برگزاری انتخابات پارلمانی تأکید و خاطرنشان کرد متعهد به انتخاباتی است که آینده لبنان را رقم خواهد زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت در مذاکرات تشکیل دولت لبنان/میقاتی: در اسرع وقت دولت را تشکیل می دهم

پیشرفت در مذاکرات تشکیل دولت لبنان/میقاتی: در اسرع وقت دولت را تشکیل می دهم