مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 02:352021-08-05سياسي

راه اندازی هیأت صلح 80 نفره در زنجان


رییس شوراهای حل اختلاف استان زنجان با اشاره به تشکیل ستاد صبر در استان گفت: 30 گروه متشکل از 80 نفر با عنوان هیأت صلح و سازش در سطح استان راه اندازی می شود.

- محمدرضا احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رسالت اصلی شورای حل اختلاف ایجاد صلح و سازش در پرونده ها است و در این راستا استان زنجان اقدامات بسیار را در این زمینه کسب کرده است.

رییس شوراهای حل اختلاف استان زنجان با اشاره به کاهش مراجعات مردم به دادگستری که با فعالیت شوراهای حل اختلاف رخ داده است، افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

وی در ادامه از تشکیل ستاد صبر خبر داد و گفت: این ستاد به منظور نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه و برای حل بخشی از اختلافات قبل از صدور رأی ایجاد شده است.

احمدی با اشاره به اینکه بهترین راه برای مدیریت اختلافات و همچنین کاهش ورودی پرونده به دادگستری تلاش برای ارتقای فرهنگ صلح و سازش است، افزود: نهادینه سازی فرهنگ مدارا با به رسمیت شناختن فعالیت نهادهای مردمی و تقویت آن و در واقع افزایش حل و فصل دعاوی از طریق مصالحه و گسترش فرهنگ صلح از جمله راهکارهای راهبردی در سند تحول قضایی است.

وی افزود: ما دور هم جمع شدیم تا با هدف تشکیل گروه های جهادی و با تلاش و اقدامات انقلابی و جهادی، پرونده ها را به سمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی هیأت صلح 80 نفره در زنجان

راه اندازی هیأت صلح 80 نفره در زنجان